رئیس هیأت کشتی کرمانشاه گفت: بازنشسته هستم و از سمتم استعفا دادم، ولی همچنان با عشق و علاقه در کنار این رشته خواهم بود.
کد خبر: ۶۸۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، آن‌هایی که محمدحسن محبی را خوب می‌شناسند می‌دانند که او یکی از متعصب‌ترین اهالی کشتی است. محبی که به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از ریاست هیأت کشتی شهرستان کرمانشاه استعفا داده و نسبت به ماهیت این قانون انتقاد دارد.

محمدحسن محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه به دلیل بازنشستگی، استعفای خود را تقدیم هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان کرده است، گفت: امیدوارم جایگزین بنده در هیأت کشتی موفق باشد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان در کنار کشتی کرمانشاه خواهد بود، تصریح کرد: با اینکه دیگر رئیس هیأت نیستم، اما از کشتی جدا نمی‌شوم و در بحث فنی به کشتی‌گیران کرمانشاه خدمت خواهم کرد.کلا من بیشتر دوست دارم در مسائل فنی حضور داشته باشم تا اینکه مدیریت کنم.

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه تصریح کرد: بدون هیچ چشم‌داشتی در این سال‌ها به کشتی خدمت کردم و با اینکه دیگر رئیس هیأت نیستم، اما همچنان این کار را انجام خواهم داد.

*قانون منع به کارگیری بازنشستگان ضربه بزرگ و جبران‌ناپذیری را به ورزش وارد می‌کند

وی خاطرنشان کرد: من فقط می‌خواهم علاقه‌ام را به کشتی شهرم نشان دهم و اینکه برایم فرقی ندارد که رئیس هیأت باشم یا مربی، دغدغه کشتی دارم پس همچنان با عشق و علاقه در کنار این رشته خواهم بود.

محبی با انتقاد از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی، گفت: به نظرم این قانون ایراد دارد چون با اجری آن، فرصت استفاده از تجربیات دلسوزان و بزرگان ورزش گرفته می‌شود و این موضوع می‌تواند ضربه بزرگ و جبران‌ناپذیری را به ورزش وارد می‌کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار