استاندار اردبیل با اشاره به کمبود فضا در خانه جوان استان گفت: طبق موافقت انجام یافته با وزارت کشور در چند سال آینده ساختمان استانداری اردبیل به خانه جوانان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 16 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در استانداری اظهار داشت: در حال حاضر خانه جوان استان با کمبود جا روبه‌رو است که به همین دلیل با موافقتی که با وزارت کشور انجام یافته در چند سال آینده ساختمان استانداری اردبیل به خانه جوانان استان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های تدوین شده ویژه جوانان در اردبیل عملیاتی می‌شود بیان کرد: در حال توسعه برنامه‌های اشتغال‌زایی برای جوانان استان هستیم چرا که در حال حاضر استان ما جوانان مستعد و نخبه‌ای دارد که برای توسعه اقتصاد و پیشرفت ‌و آبادانی به این جوانان نیازمندیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری مسئولان فرهنگی و سمن‌ها در اجرای برنامه‌های متعدد مربوط به توسعه اشتغال جوانان به سطح قابل قبولی دست یابیم و برنامه‌های تدوین یافته ویژه جوانان را به سمت عملیاتی شدن پیش ببریم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است.

بهنامجو اظهار کرد: جامعه کنونی نیازمند کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی است که در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان، موسسات مردم نهاد و نهادهای فرهنگی اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده‌اند و باید با تدوین و مطالعه برنامه‌های مناسب جامعه را به سمت نشاط و امیدآفرینی سوق دهیم.

وی تصریح کرد: باید در بحث اشتغال و ازدواج جوانان برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم تا معضلات اجتماعی جامعه نیز کاهش یابد که خوشبختانه تاکنون در راستای اشتغال‌زایی اقدامات خوبی برای امسال تاکنون انجام داده شده و تا پایان سال نیز این برنامه‌ها با جدیت تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار