مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از آماده باش ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ اکیپ در‌ طول ۶۲۵ کیلومتر از راه های برفگیر استان خبر داد .
کد خبر: ۶۹۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 16 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ در نشست خبری با با جمعی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان ایلام اظهار داشت: بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی استان در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

 وی از آماده باش ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۴ اکیپ در‌ طول ۶۲۵ کیلومتر از راه های برفگیر استان خبر داد و افزود: در راه های استان ۲۵ کیلومتر روشنایی اجراء شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکهد۹۸ نقطه مستعد حادثه در سطح راه های استان ایمن سازی شده است، بیان داشت: عملیات اصلاح ۳۴ نقطه پر تصادف استان نیز اجرایی شده است.

 دلخواه اجرای ۳۳۴۰ متر روشنایی در تونل های استان را از دیگر خدمات این مجموعه خدمتگزار برشمرد و یادآور شد: لکه گیری بیش از ۸۵۰۰ متر از راه های استان جزئی از این خدمات است.

وی خاطرنشان ساخت: تعمیر ۱۵ دهنه پل بزرگ، ایمن سازی ۲۴۰ کیلومتر از پرتگاه ها، نصب ۲۵ کیلومتر گاردریل، نصب ۱۷۰۰ تابلو اخطاری و حاشیه نما در سطح جاده های استان، از دیگر تلاش های صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی و رفاهی بین جاده ای در استان و موافقت برای احداث ۷ مجتمع دیگر اشاره و تصریح کرد: سه پایانه فعال مسافربری، ۷۴ شرکت مسافربری با ۲۵ اتوبوس و ۱۰۰۰ دستگاه سواری و ۴۰۰ مینی بوس در سطح استان فعالیت دارند.

وی جابه جایی بیش از 12 برابر ظرفیت پایانه مرزی مهران را یکی از موفقیت‌های ناوگان حمل و نقل استان ایلام نام برد و تصریح کرد: یکی از رکودهای ماندگار در ایام اربعین ثبت تردد سه هزار و 100 اتوبوس در روز بوده است که با توجه به تعداد و ظرفیت موجود استان به 250 عدد قابل قیاس نیست.

دلخواه  با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته گفت: نگهداری 25 کیلومتر راه، 2 هزار و 200 کیلومتر خط کشی جاده، نصب یک هزار و 700 مورد تابلو، اجرای 25 کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و 85 کیلومتر روکش آسفالت از جمله اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰۰ کلاه ایمنی بین راکب های موتور سوار استان توزیع و تحویل شده است؛ گفت: ۳۳ مدرسه ایمن سازی و ۸۷ دروبین نظارتی و ثبت تخلف نیز در سطح راه های استان تعبیه و فعال شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار