استاندار ایلام گفت:مشکلات مالیاتی، تقسیط بدهی بانکی، اخذ ماده 141، پرداخت تسهیلات و ...تا سه ماه آینده در این واحد تولید باید رفع و مدیران این کارخانه نیز ملزم به راه اندازی مجدد آن شده اند.
کد خبر: ۶۹۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 17 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: طرح هایی که در این جلسه ستاد تسهیل استان مطرح می شوند باید قبل از آن جزئیات کارشناسی این طرح ها حل شده باشد.

وی با اشاره به مشکلات و تعطیلی کارخانه شیر استان افزود: مقرر شده تا سه ماه آینده بخش مهمی از مشکلات حل و این کارخانه دوباره راه اندازی و فعال شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: مشکلات مالیاتی، تقسیط بدهی بانکی، اخذ ماده 141، پرداخت تسهیلات و ...تا سه ماه آینده در این واحد تولید باید رفع و مدیران این کارخانه نیز ملزم به راه اندازی مجدد آن شده اند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: اگر تا سه ماه آینده این کاخانه فعال نشود، بانک عامل و امور مالیاتی با همکاری دادستانی نسبت به تملک واحد تولیدی اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکلات متوجه کارخانه سیمان دهلران نیز گفت: سه هزار و 450 میلیارد ریال برای ساخت این کارخانه هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 700 میلیارد ریال دیگر است.

استاندار ایلام اضافه کرد: مقرر شده علاوه بر حل مشکلات بانکی، بخشی از بدهی ها و طلب های صاحب کارخانه با همکاری سیستم بانکی و وزارت راه تهاتر شود.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: این کارخانه 91 درصد پیشرفت دارد و قرار شده سرمایه گذار تا یک سال آینده این کارخانه را به بهره برداری برساند.

وی افزود: کارخانه سیمان دهلران بیش از 29 میلیون یورو تسهیلات ارزی نیز دریافت کرده و با اجرای کامل آن بیش از 350 نفر از جوانان شهرستان و استان مشغول به کار می شوند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه استان برای بهره برداری از واحدهایی نظیر کارخانه سیمان است، تصریح کرد: سرمایه گذاران نیز باید نسبت به تعهدات خود برای اجرای طرح ها پایبند باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقبالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
با سلام فقط من يك سوال از استاندار دارم اگه تونست مشكل سبرده گذاران مهر اميد وابسته به تعاون روستايي رو حل كرد بس صداقت دارد چون همكاران و مسوولان فاسد وقت استانداري انرا افتتاح كردند تصاوير انها موجوده.يكسال از اين قضيه ميگذره ولي هيچكس جوابگو نيست .هم دزدها معلوم هستند وهم مالباختگان وهم مقدار بولهاي به تارج رفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار