فرماندار ملارد بر اجرای پروژه های آبخیزداری در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 17 December 2018

حسین توکلی کجانی در خصوص عرصه های منابع طبیعی این شهرستان اظهار داشت: بیشترین عرصه های این شهرستان را عرصه های منابع طبیعی تشکیل داده است که تاکنون اقدامات خوب و مؤثری در حوزه منابع طبیعی انجام شده است.

وی افزود: اگر به فکر منابع طبیعی نباشیم و برای حفظ و توسعه این منابع ارزشمند برنامه ای نداشته باشیم قطعاً در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

فرماندار ملارد در ادامه اظهار داشت: پروژه های آبخیزداری در قالب احداث سازه و عملیات بوته کاری (آتریپلکس کاری) در حال انجام است که این اقدامات موجب تقویت منابع آب زیر زمینی از جمله قنوات و افزایش پوشش گیاهی خواهد شد.

توکلی کجانی به اجرای عملیات بیابان زدائی اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در کنار اجرای پروژه های آبخیزداری شاهد اجرای عملیات بیابان زدائی نیز هستیم و از آنجائی که اراضی بیابانی این شهرستان به عنوان یکی از کانون های اصلی ایجاد گرد و غبار برای استان تهران مطرح است اجرای این گونه اقدامات تأثیر زیادی در کنترل و مهارگرد و غبار خواهد داشت.

این مقام مسئول بر تداوم پروژه های منابع طبیعی تأکید و تصریح کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، چشم انداز ۱۴۰۰ و تدابیر دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ و توسعه منابع طبیعی و همچنین نگاه خوب و عزم و اراده ای که از سوی مدیران و دست اندرکاران منابع طبیعی وجود دارد مجموعه مدیریت این شهرستان نیز در کنار منابع طبیعی برای ادامه یافتن این پروژه ها خواهند بود و از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار