نقص فنی هواپیمای 72 ATR در فرودگاه شهدای ایلام باعث لغو پرواز ظهر امرور در مسیر ایلام - تهران شد. پرواز ظهر امروز ایلام -تهران با هواپیمای جدید ATR شرکت ایران ایر در حال انجام بود که هواپیما بعد از سوار شدن مسافران در حال خروج از پارکینگ و رفتن به داخل باند دچار یک ERROR می شود.
کد خبر: ۶۹۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 18 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  معاون فرودگاه شهدای ایلام  اظهار داشت:نقص فنی هواپیمای 72 ATR در فرودگاه شهدای ایلام باعث لغو پرواز ظهر امروز در مسیر ایلام - تهران شد.

وی محمدجواد یگانه گفت: خلبان بلافاصله با دیدن این ERROR و صحبت با برج مراقبت هواپیما را به داخل پارکینگ بر می گرداند و مسافران پیاده می شوند.

وی با اشاره به اینکه این هواپیما ATR72 از نوع ملخی بوده است، گفت: نقص فنی در یکی از پره های ملخ هواپیما به دلیل خراشیدگی بوده است و اینکه گفته می شود هواپیما پرواز کرده و در آسمان دچار حریق شده صحت ندارد.

معاون فرودگاه ایلام عنوان کرد: با توجه به این مشکل فردا یکی از کارشناسان فنی هواپیمایی ایران ایر به فرودگاه ایلام سفر و از نزدیک این مشکل را بررسی می کند.

یگانه ادامه داد: اگر مشکلی وجود نداشت هواپیما با مسافر پرواز می کند در غیر این صورت هواپیما بدون مسافر برای بررسی بیشتر به مرکز منتقل می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار