تعطیلی مکرر تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهر دهلران موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان برون شهری وشهروندان این شهرستان شده است.
کد خبر: ۶۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 18 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ تعطیلی مکرر تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهر دهلران موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان برون شهری وشهروندان این شهرستان شده است.

 دوسال از راه اندازی تنها جایگاه سوخت (سی ان جی ) در شهرستان دهلران می گذرد، جایگاهی که در این مدت بارها به خاطر مشکلات فنی تعطیل شده است و همین امر سبب شده که شهروندان وتاکسی داران شهر دهلران برای تهیه سوخت خود با مشکل مواجه شوند به طوری که تعطیلی این جایگاه در مواردی به بیش از یک ماه هم کشیده شده است ،ولی مسئولان توجهی چندانی به خواست شهروندان نداشته وندارند چرا که اگر در این خصوص توجه می کردند تعطیلی ها مکرر این جایگاه را برر سی وبرای افکار عمومی در رسانه اطلاع رسانی می کردند.

متاسفانه بیش از ده روز از تعطیلی مجدد این جایگاه می گذرد ومسئولان شهرستان هیچ گونه تلاش یا پیگیری مصرانه ای در خصوص راه اندازی تنها جایگاه این شهرستان نکرده اند .برای بررسی این موضوع گفتگویی با رئیس شرکت گاز ورئیس پخش فرآورده های نفتی دهلران وشهروندان داشته ایم.

مسئولان مشکل جایگاه را به صورت اساسی حل کنند

یکی از رانندگان دهلرانی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به رفاه حال شهروندان گفت : متاسفانه هر چند مدت یک بار تنها جایگاه (سی ان جی ) دهلران تعطیل می شود.

علی جوادی در گفتگو با تابناک گفت : متاسفانه از زمان راه اندازی این جایگاه تا کنون به دلایل نامشخص این جایگاه تعطیل می شود.

وی گفت : به عنوان یک راننده برون شهری که مسافر کشی شغل من است توان استفاده مکرر از بنزین را ندارم چرا که اگر قرار شود همه در آمد خود را به بنزین بدهم چیزی عاید من نمی شود.

این راننده دهلرانی گفت : شرایط سخت اقتصادی و گرانی قطعات خودرو هم سبب شده مشکلات ما  بیشتر شود وتنها دل خوشی ام  استفاده از گاز برای خودروی خود بودم ولی الان بیش از یک هفته این جایگاه تعطیل است.

یکی از راننده های درون شهری گفت : خودوری من دوگانه سوز است ولی متاسفانه بیشتر از بنزین استفاده میکنم تا گاز ،چون در اکثر مواقع جایگاه تعطیل است.

حسین صحرایی در گفتگو با تابناک گفت : برای امرار معاش خانواده ام سراغ ماشین دو گانه سوز رفتم تا بتوانم با ارزانی گاز ،چرخ زندگی را در این شرایط سخت اقتصای بچرخانم ولی تعطیلی مکرر تنها جایگاه سوخت سب شده اکثر راننده ها با مشکل تامین سوخت (گاز ) مواجه شوند.

وی گفت : باتوجه به بالا بودن هزینه های روزمره زندگی ونداشتن توان مالی برای استفاده از بنزین انتظار داریم مسئولان شهرستان مشکل این جایگاه را به صورت اساسی حل کنند

تا پایان ماه مشکل تامین گاز جایگاه حل می شود

رئیس شرکت گاز شهرستان دهلران گفت : عملیات تعمیرات در خطوط انتقال گازرسانی منطقه یک به خط 20 اینچ دهلران سبب افت فشار گاز به شهرستان شده وهمین امر سبب شده جایگاه تعطیل شود.

غلام زارعی در گفتگو با تابناک اظهار داشت : با پیگیری هایی که ما در این خصوص داشتیم خط انتقال گاز 20اینچ دهلران که از خط سراسری 56در استان خوزستان تغذیه می شود دچار مشکل شده است.

وی افزود : افت فشار سبب شده که این جایگاه نتواند به شهروندان ارئه خدمت کند و تا پایان ماه مشکل تامین گاز این جایگاه مرتفع می شود.

مصرف 57هزار متر معکب گاز سی ان جی در دهلران

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان دهلران گفت : تعطیلی جایگاه (سی ان جی ) دهلران به خاطر تعمیرات خط لوله اصلی انتقال گاز به شهرستان دهلران است.

علی محمدی در گفتگو با تابناک گفت : با پیگیری هایی که از طریق شرکت گاز انجام دادیم تا اتمام تعمیرات امکان راه اندازی جایگاه وجود ندارد.

وی در خصوص تعطیلی مکرر این جایگاه گفت : چندین بار قطعات کمپرسورجایگاه دچار مشکل شده اند ما به ناچار مجبور به تعطیلی جایگاه شدیم والان قطعات تامین مشکل حل شده است.

محمدی افزود : ماهیانه بیش از57هزار متر معکب در ماه گاز (سی ان جی ) در شهرستان مصرف می شود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار