برای چهارمین سال متوالی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت موفق به کسب رتبه نخست گردید .
کد خبر: ۶۹۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 18 December 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، به همت کارکنان سختکوش اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، در پایان مرحله داوری هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برای چهارمین سال متوالی بعنوان سازمان برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش ، در این جشنواره مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان لوح سپاس و تندیس جشنواره را از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت نمود.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص گفت : بر اساس ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد آموزشی و پژوهشی سازمان‌های صنعت، ‌معدن و تجارت استان‌ها که همه ساله توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت می پذیرد ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست و دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره گردید .

به گفته قوانلو ، گزارشات تدوین شده در چارچوب علمی مشتمل بر طرح مسئله ، سوالات ، ‌اهداف ، ‌متدولوژی ،‌ جمع‌بندی و توصیه‌های سیاستی در راستای رفع مسایل مبتلا به بخش صنعت، معدن و تجارت استان ، طرح‌های تحقیقاتی حمایتی خاتمه‌یافته ، پایان‌نامه‌هایی که راسا توسط سازمان و یا با پیگیری آن مورد حمایت قرار گرفته است ، تدوین و حمایت از کتب در موضوعات مختلف صنعت و معدن و تجارت و همایش‌ها، سمینارها و میزگردهای‌علمی برگزارشده و حمایتی با هدف ارایه راهکارهای‌اجرایی مسایل مبتلا به‌بخش صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله شاخصهای ارزیابی سازمانها در این جشنواره بوده است .

وی افزود : مقاله‌‌های چاپ یا پذیرفته شده در همایش‌ها ، کنفرانس‌ها و مجلات مختلف ، تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی برای تمامی فعالان بخش صنعت ،‌ معدن و تجارت ، همکاری و معرفی بنگاه در اجرای طرحهای پسادکتری و فرصت مطالعاتی ، صدور جواز و پروانه مراکز پژوهشی صنعتی و معدنی و صدور جواز و پروانه فنی مهندسی از دیگر شاخصهای این ارزیابی بوده اند .

قوانلو همچنین گفت : تمام تلاش ما در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ارائه خدمات مطلوب ، با کیفیت و علمی به فعالان بخش صنعت ، معدن و تجارت استان بوده و بدنبال آن هستیم تا با استفاده از روش های علمی و انجام فعالیتهای پژوهشی راههای تحقق توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان را بیابیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار