معاون اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: در مرحله اول یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی جذب شد و در مرحله دوم نیز به همین میزان تسهیلات ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۹۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 18 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیروان افزود: در مرحله اول یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی جذب شد و در مرحله دوم نیز به همین میزان تسهیلات ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: نقدها و ایرادهایی بر جذب تسهیلات در مرحله اول وارد است که تلاش می شود با کمک کارآفرینان تمامی شهرستان های استان مرحله دوم با کیفیت بهتری جذب شود.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در زمینه ایجاد کسب و کار، تامین منابع مالی مقوله بسیار مهمی است اما واقعیت های دیگری وجود دارد که اگر به آنها توجه نشود دچار خطای محاسباتی خواهیم شد.

درویشی تاکید کرد: توجه به مزیت ها و پتانسیل های منطقه یکی از مقوله هایی است که باید برای به فعلیت رساندن آنها برنامه ریزی و تلاش شود.

وی تاکید کرد: چالش کنونی جامعه، بیکاری است و برای حل این چالش باید به تمامی اجزای چرخه ایجاد اشتغال توجه شود که تنها یکی از آنها منابع مالی است.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: 180 مجوز بی نام برای طرح های با قابلیت اجرا در مناطق مختلف استان با هدف کاهش تشریفات و پیچ و خم های اداری صادر شده است.

درویشی افزود: ظرفیت ها و پتانسیل ها و طرح های قابل اجرا در هر منطقه توسط دستگاه های مرتبط احصا شده است و فرمانداران موظفند این ظرفیت ها را به اطلاع سرمایه داران، نخبگان، تحصیلکردگان و افراد جویای کار برسانند.

وی تاکید کرد: تلاش می شود مشکلات و نارسایی ها بررسی شده و به یک درک مشترک برسیم در غیر اینصورت امیدی به حل مشکل بیکاری نیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار