نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه در 5 سالی که از دولت آقای روحانی می‌گذرد 3 استاندار و یک سرپرست بر مسند استانداری فارس تکیه می زند، گفت : میانگین سالی یک نفر به عنوان استاندار به فارس می‌آید که این امر باعث عقب ماندگی استان از قافله توسعه است.
کد خبر: ۶۹۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 18 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایلنا:علی اکبری افزود: بارها در تذکرات قبلی اشاره کرده‌ام که مدیری باید بر سکان استانداری فارس تکیه زند که از توانمندی خاصی برخوردار باشد.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: انتظار داریم که در هفته جاری استاندار فارس معرفی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه نمایندگان فارس در مجلس در انتخاب استاندار به اجماع نرسیده‌اند بیان کرد: البته این در حالی است که نمایندگان بر سر 4 الی 5 گزینه اجماع دارند.

اکبری با اشاره به اینکه نمایندگان فارس برای انتخاب استاندار فارس به صورت شفاهی با وزیر کشور و معاون پارلمانی مجلس صحبت‌هایی را انجام داده‌اند افزود: این در حالی است که تاکنون نمایندگان فارس هیچ نشست مشترک و رسمی با وزارت کشور نداشته‌اند.

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد: اگرچه وزارت کشور با یک دیدگاه کلان و نگاهی از بالا و هماهنگ با سیاست‌های وزارتخانه اقدام به انتخاب و سنجش استانداران می کند بنابراین شاخص هایی مانند تجارب مدیریتی، تحصیلات ، ارتباطات، پاکدستی و ..... از مهم ترین ویژگی‌ها و شاخص های انتخاب استاندار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توانم در باره اینکه چه کسی قرار است استاندار فارس شود اظهار نظر کنم، اما امیدوارم استاندار فارس جزو همان گزینه‌هایی باشد که به وزارتخانه مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار