نائب رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال و بختیاری- نائب رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بروجن نیاز ضروری مردم است و تغییرات مدیریتی نباید مانع اجرای مصوبات مدیران قبلی شود.
کد خبر: ۶۹۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 19 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، مجید نقنه  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها در حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: عدم استقبال مسؤولان استان از پروژه‌های مشارکتی مردم، باعث سرد شدن مردم و عدم‌مشارکت بیشتر می‌شود.
نائب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیاز ضروری مردم‌ شهرستان در خصوص راه‌اندازی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان بروجن خواستار تشکیل جلسه با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسؤولان مربوطه شد.
وی با بیان اینکه مردم شهر نقنه 40 درصد از ساخت درمانگاه این شهر را تقبل کرده است، خاطرنشان کرد: مسؤولیت  مسئولان و شوراها در قبال مردم بسیار خطیر و مهم است؛ زیرا که تصمیم گیرنده برای آنها ما هستیم لذا مردمی که در امور مختلف همکاری و مشارکت می‌کنند، باید مسؤولان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بیشترین منفعت و سود را نیز همان مردم ببرند.
نقنه افزود: تغییرات مدیریتی در استان نباید مانع پیشرفت شود چرا که بعضاً مشاهده شده با تغییر مدیر تصمیمات مدیران قبلی لغو می‌شود.
وی با اشاره به حوادث اخیر در شهر نقنه، گفت: مراکز فوریت‌های پزشکی باید به گونه‌ای جانمایی شود که با وجود ترافیک شهری و پراکندگی جمعیت و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تعبیه شده در سطح شهر فوریت‌های پزشکی به موقع به محل حادثه برسند.
گفتنی است؛ در پایان نائب رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری و نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان موافقت دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی استان  در خصوص استقرار اورژانس و جابجایی زمین درمانگاه شهر نقنه  را از مهم ترین مطالبات مردم این شهر برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار