گویا نه بازدید سرزده استاندار توانست وضعیت بازار را تغییر دهد و نه دیودیده حاضر به شرکت در مناظره با یک دانشجو شد! اما اکنون وی مطمئنا باید در دادگاه حضور و نسبت به وضعیت موجود پاسخگو باشد.
کد خبر: ۶۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 19 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، چند روزی است که وضعیت بازار کهگیلویه و بویراحمد به شدت آشفته است و هر صنفی برای خود فارغ از نظارت بر آشفتگی وضعیت موجود می افزاید ! کار به جایی رسید که یک مطالبه عمومی برای تغییر وضعیت موجود با افزایش نظارت ها شکل گرفته است. هفته گذشته استاندار در بازدیدی سرزده از صنعت و معدن نشان داد که خواستار نظارت و تحرک بیشتر در این دستگاه برای مهار افسار گسیخته قیمت ها است (اینجا) و چند روز پیش هم یکی از دانشجویان استان خواستار برگزاری مناظره با رئیس سازمان صنعت و معدن شده بود(اینجا). که البته گویا نه بازدید سرزده استاندار توانست وضعیت بازار را تغییر دهد و نه دیودیده حاضر به شرکت در مناظره با یک دانشجو شد! اما اکنون وی مطمئنا باید در دادگاه حضور و نسبت به وضعیت موجود پاسخگو باشد.
بنابر این گزارش ، دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از احضار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به دلیل عدم نظارت کافی بر بازار خبر داد.
مهرداد کرمی ، اظهار داشت: احضار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در راستای نظارت بیشتر بر بازار انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه رئیس دستگاه قضایی در زمینه گرانی دغدغه خاصی دارند، عنوان کرد: ورود دادستانی به این مهم از خواسته‌های رئیس دستگاه قضایی بوده است.
کرمی از تشکیل پرونده برای رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این مدیر به دلیل عدم انجام وظایف قانونی و جلوگیری از اجرای قانون دربحث نظارت بربازار و واحد‌های تولیدی احضار و تفهیم اتهام شد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرونده مدیر صنعت، معدن و تجارت در یکی از شعب دادیاری در حال رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار