فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: با تدبیر دولت نرخ ارز به ثبات رسیده و این روند ادامه دارد .
کد خبر: ۶۹۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 24 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه  در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: با توجه به موقعیت و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، وحدت و همبستگی عمومی کشور از ضرورتی بیش از همیشه برخوردار است.

وی گفت: منافع کشور می طلبد که همه جریان های سیاسی در مسیر وحدت و هم صدایی حرکت و تلاش کنند.

فرماندار چرداول همچنین خروج آمریکا از سوریه را نشانگر پیروزی تدبیر و درایت دولت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه دانست و از ان به عنوان برگ برنده ای برای دیپلماسی جمهوری اسلامی نام برد.

یگانه گفت: خروج سربازان آمریکا نشانه حقارت و بی نتیجه بودن شرکت انان در یک جنگ نابرابر خاورمیانه بود و این شرایط بواسطه تدبیر و درایت جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانانش به دست آمد.

فرماندار چرداول اضافه کرد: سفر رییس جمهوری به ترکیه و عقد قرارداد های بزرگ یک امتیاز سیاسی بزرگ در شرایط حال و حاضر بود و حاوی پیامی روشن برای دولتمردان آمریکا مبنی بر اینکه ایران را نمی توان منزوی کرد بود.

یگانه به ثبات حاکم بر شرایط اقتصادی و حاضر بر بازار کشور اشاره کردو گفت: با تدبیر دولت نرخ ارز به ثبات رسیده و این روند ادامه دارد و تیم اقتصادی دولت بر ثبات نرخ ارز و اقتصاد کشور تاکید و اهتمام دارند.

وی یادآور شد: در حوزه کسب و کار تسهیلات مناسبی از طرف دولت در حال پرداخت است و همچنین دولت بر اجرای دولت الکترونیکی و کاهش مراجعات مردمی و تسهیل در دسترسی مردم اهتمام ویژه ای دارد.

وی دسترسی آسان مردم. کاهش زمان رسیدگی،شفافیت اداری، کاهش فساد اداری را از مزایای دولت الکترونیکی برشمرد.
یگانه در ادامه گفت: برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان و باعث باطل کردن دسیسه ها و ترفندهای آنان می شود.

حضور در بین مردم، رسیدگی سریع به مشکلات ارباب رجوع، تسریع در تکمیل و ساخت پروژه های در دست ساخت، نظارت بر بازار و حضور در مراسم 9دی از مواردی بود که فرماندار چرداول بر آنها تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار