مهلت 72ساعته دادستان ایلام به آموزش و پرورش استان؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در مهلت ۳ روزه‌ای از آموزش و پرورش استان خواست اسامی کلیه مدارس فاقد سامانه مناسب گرمایشی را جهت صدور دستور بازرسی به دادستانی اعلام کند.
کد خبر: ۶۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 25 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در مهلت ۳ روزه‌ای از آموزش و پرورش استان خواست اسامی کلیه مدارس فاقد سامانه مناسب گرمایشی را جهت صدور دستور بازرسی به دادستانی اعلام کند.

  افشار خسروی زاد روزدوشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: آموزش و پرورش مکلف شده است که ظرف 72 ساعت، اسامی کلیه مدارس فاقد سیستم شوفاژ یا پکیج استان ایلام را جهت صدور دستور بازرسی توسط مراجع ذیربط و کمک به حل مشکل ایمنی آن‌ها به دادستانی اعلام کند.


94 هزار دانش آموز استان 580 هزار نفری ایلام در بیش از یک هزار مدرسه تحصیل می کنند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
ای کاش دادستانی میتونست بی تدبیری وبی سروسامانی آموزش و پرورش راهم تعقیب قانونی کنداین مجموعه ازبالاتاپایین بی برنامه وسیاست زده وباندبازوفامیل بازاست به عنوان یک فرهنگی درتمام مدت خدمتم به اندازه یک سال اخیر وضعیت آموزش و پرورش استان رااسفناک ندیدم
shs
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
تا مثله زاهدان که احتمال قریب به یقین مقصر اصلی فراش مدرسه به همراه خانواده محترمشه که میشن 11نفر و باید پاسخگو باشن نشه و خانواده محترم مراقبین مدارس دادگاهی نشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار