مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به استعفای روسای هیات‌های هاکی، کاراته و هندبال کرمانشاه در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان(پیش از قطعی شدن اجرای این قانون در هیات‌های ورزشی)، گفت: با استعفای روسای این سه هیات موافق هستیم و از فدراسیون های مربوطه نیز انتظار داریم موافقت خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صابر رحیمی ، بااشاره به اختلاف نظرها در خصوص اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیات‌های ورزشی، اظهار کرد: درصورتی که اجرایی شدن این قانون به قطعیت برسد، تابع قانون هستیم و روسای هشت هیات ورزشی کرمانشاه باید از سمت خود کنار بروند.

وی افزود: از میان هیات هایی که روسای آنها مشمول این قانون می شوند، تاکنون روسای هیات‌های هاکی، کاراته و هندبال استعفای خود را اعلام کرده اند و ما نیز اسامی سرپرستان پیشنهادی خود برای این سه هیات را به فدراسیون های مربوطه ارسال کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به حواشی پیش آمده درخصوص استعفای رئیس هیات کاراته اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با استعفای رئیس هیات کاراته و روسای دو هیات یادشده(هندبال و هاکی) موافق است و در این راستا سرپرستانی را به فدراسیون ها معرفی کرده، لذا انتظار داریم که فدراسیون ها نیز موافقت کنند.

وی یادآورشد: برای هیات کاراته کرمانشاه سرپرست منصوب کرده و بزودی با رئیس این فدراسیون رایزنی خواهیم کرد تا تکلیف هیات کرمانشاه را مشخص کند.

رحیمی در خصوص احتمال اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ارکان هیات‌ها نیز عنوان کرد: تا زمانی که وزارت ورزش، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در بحث این قانون به اتفاق نظر دست پیدا نکنند، نمی توانیم در این خصوص اظهار نظر کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار