در دیدار شهردار ایلام و مدیرکل محیط زیست استان مطرح شد؛
شهردار ایلام و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان جهت همکاری در راستای بهبود محیط زیست شهری با هم دیدار کردند .
کد خبر: ۶۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 31 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  شهردار ایلام در دیدار با  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت :شهر انسان محور یکی از اهداف مجموعه شهرداری است و این هدف کمک شایانی به بهبود محیط زیست شهری خواهد نمود.

صادقیان افزود: روزانه قریب به ۲۰۰ تن زباله در شهر ایلام تولید می شود و به همین دلیل شهرداری از طریق سازمان مدیریت پسماند گام اول در طرح جامع مدیریت پسماند که همان آموزش و‌تفکیک از مبدا می باشد را بصورت منظم و گسترده در سطح شهر آغاز نموده است.

وی تاکید کرد : یکی از اهداف انتقال صنوف آلاینده و نمایشگاه داران به خارج شهر، بهبود سطح محیط زیست شهر ایلام و سلامت شهروندان است و‌شهرداری ایلام مصمم است تا با کمک ارگانهای ذیربط این مهم محقق شود.

کارخانه بازیافت پسماند باید در ایلام احداث شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام نیز در این دیدار گفت :تشکیل سازمان مدیریت پسماند و امر مهم آموزش شهروندان و تفکیک از مبدا توسط شهرداری ایلام از طریق همین سازمان، اقدامات مفید و اثربخشی است که ما را به آینده مدیریت و کاهش تولید پسماند شهر ایلام امیدوار می کند.

هاشمی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست آمادگی کامل را جهت بهبود مدیریت پسماند شهر و ارتقای سطح محیط زیست شهر ایلام با شهرداری را دارد.

وی تاکید کرد : کارخانه بازیافت پسماند باید در ایلام احداث شود

هاشمی یاداور شد :  مطابق قانون لیست صنایع آلاینده استان تهیه خواهد شد و چناچه نتوانند استانداردهای آلایندگی را کسب کنند از طریق سازمان امور مالیاتی ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی خواهند شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار