نشستی روشنگری در استای افزایش بصیرت و روشنگری بسیجیان شهرستان مهریز در مسجد جامع ولیعصر برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 01 January 2019

عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در نشست روشنگری در مهریز گفت: امروزه وظیفه تک تک افراد بصیرت افزایی است چرا که امروزه دشمنان در حال سو استفاده از مردم هستند و باید بصیرت در مردم افزایش یابد.

وی ادامه داد: بهترین دفاع حمله به دشمن و به هم زدن ساختارش است چنان که ملت ایران با داعش کرد و آمریکایی‌ها از دولت ایران می‌ترسند و با تحلیل‌های توخالی خود را حقیر کردند.

اهوازیان افزود: شما باید قدر شهدا را بدانید و آن‌ها را در زندگی خودتان الگو قرار داده و با بصیرت برای آرمانشان جانانه بجنگید.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی تأکید کرد: امروز به بصیرت بیشتری در جامعه نیاز است و مسئولان باید به مردم حقایق را بگویند، از ارزش‌ها دفاع کنند و نگذارند عده‌ای به خاطر منافع شخصی انقلاب و ارزش‌های دینی را فراموش کنند.

وی ادامه داد: از ۳۷ میلیون جمعیت ایران، تنها ۶۰۰ نفر به خرمشهر آمدند و اگر ۶ هزار نفر برای دفاع داوطلب شده بودند، می‌توانستیم دشمن را به عقب برانیم و خرمشهر سقوط نمی‌کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: رهبرمعظم انقلاب بار‌ها تاکید کردند که منشا گرانی‌ها در خود کشور است و باید با مسئولان مربوطه با قاطعیت برخورد شود.

اهوازیان افزود: بصیرت برای مسلمان مثل اکسیژن برای بدن است و اگر مردم بصیرت داشته باشند در برابر حربه‌های دشمن قوی و شکست‌ناپذیر می‌شوند.

وی تصریح کرد: هیچ یک از احزاب سیاسی موجب سعادت و سربلندی کشور نشدند چراکه به‌جای شایسته سالاری و روی کار آوردن افراد لایق و دلسوز، احزاب سیاسی مردم را به حزب بازی وامی‌دارند و آینده انقلاب و معیشت مردم را به خطر می‌اندازند.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بیان کرد: عده‌ای از نمایندگان مجلس نسبت به ارزش‌ها زاویه پیداکرده‌اند و وقتی در مجلس شورای اسلامی، چادر بی‌ارزش شد شایسته بود روحانیت، متولیان امور فرهنگی، خانواده شهدا و نیرو‌های ارزشی و انقلابی موضع‌گیری کنند.

وی ادامه داد: خطر نفوذ و موفقیت دشمن در فضای مجازی بسیار زیاد است و نیرو‌های انقلابی، بسیجی و دلسوزان نظام اسلامی باید مجهز باشند و با آگاهی بخشی به جامعه، جلوی نیرنگ و فریب دشمن بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار