تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت: طرح انتقال پساب بروجن به فولاد سفیددشت با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و این طرح برای تامین آب مورد نیاز صنعت بزرگ و آب‌بَر فولاد انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 01 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سید نعیم امامی گفت: طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه بروجن به فولاد سفیددشت با ظرفیت انتقال 100 لیتر بر ثانیه اجرایی می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری افزود: مدت قرارداد این طرح 25 سال مشخص شده و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارتخانه‌های نیرو و صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: طرح انتقال پساب تصفیه‌خانه بروجن به فولاد سفیددشت باید به‌عنوان نمونه و الگو به سایر نقاط کشور معرفی شود.
امامی ادامه داد: مرحله نخست این مجتمع با ظرفیت 800 هزار تن آهن اسفنجی است که 90 درصد ظرفیت کل آن در حال بهره‌برداری است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت تامین نشدن آب مورد نیاز برای این صنعت بزرگ در آینده‌ای نزدیک تولید آن با مشکل جدی مواجه می‌شود.
وی یادآور شد: تسریع در روند آبرسانی به فولاد سفیددشت علاوه بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری مراحل بعدی باعث استفاده کامل از ظرفیت کارخانه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار