مهندس كاظمي و سرهنگ همتي زاده در نشستي كه با هم بر تعامل بيش از پيش راه وشهرسازي و پليس راه استان در جهت كاهش تصادفات رانندگي تأكيد كردند.
کد خبر: ۶۹۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ در اين نشست كه در اين اداره كل برگزار شد طرفين به بررسي محورهاي ارتباطي استان و راهكارهاي افزايش ايمني در اين محورها پرداختند.

فرمانده پليس راه استان با اشاره به كاهش تلفات جاده اي امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل اقدامات راه وشهرسازي، راهداري و حمل و نقل جاده اي و پليس راه استان در اين مدت و تعامل و همكاري بين اين سه دستگاه را از عوامل كاهش سوانح جاده اي عنوان كرد.

وی افزود: مي بايست با تعامل و همكاري بيشتر و همچنين ارتقاء فرهنگ رانندگي به نقطه اي برسيم كه در آن شاهد تلفات جاده اي در استان نباشيم.

مهندس كاظمي در اين ديدار با اشاره به اينكه درچهار ماه گذشته نزديك به هفتاد پروژه از طرف اين اداره كل به مناقصه گذاشته شده و اجرايي گرديده اند گفت: درصد بالاي اين پروژه ها مربوط به احداث و بهسازي جاده هاي اصلي و فرعي و روستايي مختلف استان بوده كه در راستاي افزايش ايمني و روان سازي ترافيك صورت گرفته اند.

وي كاهش سوانح جاده اي با توجه به افزايش تردد در سطح جاده هاي استان را حاصل تلاش شبانه روزي مجموعه حمل و نقل استان به خصوص راه وشهرسازي و راهداري و حل ونقل جاده اي و پليس راه استان دانست و بر افزايش همكاري اين دستگاهها با همديگر در جهت به صفر رساندن حوادث جاده اي تاكيد كرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار