مدیرکل محیط زیست استان؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام بر رعایت استانداردهای محیط زیست در خصوص پساب خروجی، هوا و پسماند و کاهش آلاینده ها تأکید کرد.
کد خبر: ۶۹۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سید اسدالله هاشمی اظهار کرد: رعایت استاندارد های سازمان محیط زیست در زمینه پساب خروجی و همچنین نصب سیم پایش لحظه ای از الزامات مورد پی گیری این اداره کل می باشد.

وی گفت: عدم هماهنگی در خصوص راه اندازی هم زمان واحدهای پالایشگاه و پتروشیمی موجب گردید که میزان قابل توجهی از خوراک پتروشیمی در فلر پالایشگاه سوزانده شود و این اقدام آلودگی هوای محیط را درپی دارد.

هاشمی ادامه داد: بر اساس پیگیری های این اداره کل، مسئولین پالایشگاه ملزم گردیدند روزانه مقداری از این خوراک جهت تصفیه به واحد های خارج استان منتقل شود تا میزان آلاینده ها نسبت به سالهای قبل به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

داری پور مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام نیزدر این بازدید گفت: اقدامات مؤثری در خصوص مدیریت پسماند صنعتی ،کنترل و تصفیه پساب خروجی و همچنین انتقال مقادیر قابل توجهی از خوراک پتروشیمی که اجبارا در فلر باید سوزانده شوند انجام گرفته و حفاظت از محیط زیست را سر لوحه اقدامات خود قرار داده ایم.

گفتنی است در راستای پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص افزایش سرانه فضای سبز محوطه و اطراف پالایشگاه با کاشت گونه های بومی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام اقدام به کاشت بذر بلوط در محوطه نمودند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
یکی ما رو نجات بده،پالایشگاه مملو از بنزن و مواد سمی کشنده س.صدای کارگرا به کسی نمیرسه،مسئولان رو هم با پول میخرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار