رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه بابیان اینکه فدراسیون با استعفایش مخالفت کرده، گفت: تا اسفند که مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار می‌شود، در هیات کرمانشاه به فعالیتم ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۶۹۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر سلیمی  بااشاره به اعلام قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیات های ورزشی از چندماه پیش، اظهارکرد: زمانی که این قانون اعلام شد، از آنجایی که مشمول آن می شدم نامه‌ی استعفایم را به فدراسیون ارسال کردم.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه که از اواسط مهر امسال به عنوان سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت در کهگیلویه و بویر احمد به سر می‌برد، اضافه کرد: با توجه به اینکه به واسطه فعالیت جدیدم در خارج از استان زندگی می کنم، لذا دیگر امکان ادامه فعالیت در هیات هندبال کرمانشاه را نداشتم.

وی در ادامه با اشاره به مخالفت فدراسیون هندبال با استعفایش، عنوان کرد: در پیش بودن مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون و نیز مشغله فدراسیون برای برگزاری به موقع مجامع انتخاباتی چند استان باعث شد تا استعفایم مورد موافقت قرار نگیرد، لذا تا اسفند که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون برگزار خواهد شد، در هیات هندبال کرمانشاه به فعالیت خود ادامه خواهم داد و پس از برگزاری این مجمع نیز یا به کرمانشاه باز می گردم و یا مجددا استعفاء خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز بصورت مرتب به کرمانشاه رفت و آمد دارم و فعالیت های هیات را رصد می کند، عنوان کرد: البته فعالیت های هیات هندبال کرمانشاه تنها به یک نفر قائم نیست، بلکه همکاران و مسئولین کمیته های مختلف در غیاب من امور هیات را انجام می دهند، بگونه ای که کار مانده روی زمین نداریم و همه اعزام ها، مسابقات و کارگاه های آموزشی و ...به نحو احسن اجرا شده است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار