مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور:
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور بهزیستی را پیشانی سیاستگذاری اجتماعی در کشور دانست و گفت: باید بتوانیم سیاست‌های اتخاذ شده را ارزیابی کنیم و به سمت توسعه کیفی قدم برداریم .
کد خبر: ۶۹۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 03 January 2019

«سيد حسن موسوی چلک» در بین مسئولان و کارشناسان مدیریت عملکرد مناطق 5 و 6 بهزیستی کشور با بیان این مطلب، گفت: ما سازمانی هستیم که بکرترین و بهترین اطلاعات مردم را در اختیار داریم، بدین منظور باید چند مؤلفه را مبنای بازنگری خود قرار دهیم .

این مسئول با اشاره به مغفول ماندن موضوع اثربخشی در مدیریت عملکرد، گفت: از حذف یک ساختار یا برنامه‌ای که اثربخشی ندارد نباید ترسید، همان گونه که از پذیرش فعالیت‌هایی که نیاز سازمان و کشور است نباید ترسید.

وي با بیان این که بهزیستی باید یک سازمان آینده‌نگر باشد، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر سازمان مشکل محوری هستیم که هنوز مردم و سیاستگذاران، بهزیستی را نمی‌شناسند .

موسوی چلک افزود: به جای نگاه ترحّم‌آمیز باید مسئولیت‌پذیری را افزایش دهیم چرا که داشتن جامعه سالم محور کار بهزیستی است .

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی باید یک سازمان پرسشگر باشد و اکنون سازمان ما پاسخگوی تصمیماتی هست که جای دیگر گرفته می‌شود .

وی با اشاره اقدامات تخصصی در بهزیستی گفت: استان یزد اولین استانی بود که اورژانس اجتماعی در آن افتتاح گردید، در واقع یزد کمک کرد ایده‌ای که در ابتدا خام بوده تبدیل به نهالی شود و نه فقط در ایران بلکه در کشورهای مختلف این ایده مورد توجه قرار گیرد و در سومین گزارش جهانی مددکاری اجتماعی، اورژانس اجتماعی به عنوان تجربه موفق ایران مطرح شد .

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور با اشاره به پیشرو بودن بهزیستی در حوزه مدیریت عملکرد، گفت: بهزیستی در جشنواره شهید رجایی از چهار استان در سال 93 به 27 استان در سال 96 رسید و موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شد و همه اینها نتیجه کار خوب همکاران در استان‌ها است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار