معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام از 24 ساعته شدن فعالیت اورژانس اجتماعی( 123) این اداره کل خبر داد .
کد خبر: ۶۹۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 04 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام، «شاپور کردی» اظهار کرد: مرکز فوریت‌های اجتماعی( 123)این اداره کل پیش از این تنها در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 8 صبح تا 20 فعالیت داشت ولی با توجه به نیاز و ضرورت مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی زمان فعالیت این مرکز به 24 ساعت افزایش یافت .

وی تصریح کرد: مراکز اورژانس اجتماعی (123) اداره کل بهزیستی ایلام در سراسر استان از این پس در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب فعالیت داشته و کارشناسان و مددکاران این مراکز آماده خدمت رسانی و مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی گزارش شده هستند .

معاون اجتماعی بهزیستی ایلام با بیان اینکه عموم مردم می توانند در صورت مواجه شدن با آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف نظیر همسر آزاری، کودک آزاری، فرار از منزل، خودکشی، سالمند آزاری و غیره با شماره گیری 123 از طریق کارشناسان این مراکز خدمات لازم را دریافت کنند، گفت: در 9ماهه امسال 2300 تماس با این مرکز گرفته شده است .

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام با ذکر اینکه بیشترین حجم تماس های اورژانس مربوط به مرکز استان است، یادآور شد: همسر آزاری بیشترین مشکل مطرح شده از سوی تماس گیرندگان اعلام شده است .

وی کودک آزاری، خشونت، اقدام به خودکشی، نزاع و درگیری، اختلافات خانوادگی، سالمند آزاری، معلول آزاری و فرار از خانه را از دیگر علل تماس با مراکز اورژانس اجتماعی برشمرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار