شهردار ایلام گفت: با تلاش مجموعه شهرداری 80 درصد این پارک ها به وسایل مورد نیاز تجهیز شده اند و قابلیت استفاده برای شهروندان را دارند.
کد خبر: ۶۹۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 04 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛طالب صادقیان اظهار داشت: با اجرای طرح های احیا و توسعه فضای سبز شهری در یکسال گذشته، میزان فضای سبز شهر ایلام .در حد مناسبی افزایش یافته است هرچند هنوز تا حد مطلوب وفاصله دارد.

وی با ذکر اینکه در یکسال اخیر 150 هزار متر فضای سبز احیا ، بازسازی و احداث شده است افزود: 15 پارک منطقه ای و 85 پارک محله ای طی این مدت در شهر ایلام احیا یا احداث و بهسازی و تجهیز شده اند.

صادقیان یادآور شد: بیشتر این اماکن فاقد زیرساخت هایی چون وسایل بازی، فضاهای سبز، روشنایی، سرویس های بهداشتی و ... بودند.

وی گفت: با تلاش مجموعه شهرداری 80 درصد این پارک ها به وسایل مورد نیاز تجهیز شده اند و قابلیت استفاده برای شهروندان را دارند.

وی گفت: شقایق، توحید، زندگی، مهارت، بهار، هنر و ... از جمله پارک های منطقه ای و محله ای تازه ایجاد شده در شهر ایلام است.

شهردار ایلام گفت: فضای سبز هم از دیدگاه تأمین نیازهای زیست‌محیطی شهرنشینان و هم ازنظر تأمین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی آن جایگاهی درخور اهمیت دارد .

وی میزان سال گذشته فضای سبز سرانه هر نفر ایلامی کمتر را از 1.6 مترمربع عنوان کردبود که هم در سال گذشته هم اکنون به حدود 2.5متر افزایش یافته است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار