کد خبر: ۶۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 05 January 2019
امام جمعه لیکک گفت: خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه نشانه تحقق وعده الهی و پیش بینی درست رهبرمعظم انقلاب است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه لیکک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه گفت: یکی دیگر از نشانه‌های اقتدار ایران، به رسمیت شناختن حکومت بشار اسد و برگشت کشور‌های عربی حامی تروریست‌ها به سوریه و بازگشایی سفارت‌ها در این کشور است.  
حجت الاسلام افروغی افزود: بر اساس پیش بینی‌های رهبرمعظم  انقلاب، آمریکا با سرافکندگی در حال خروج از منطقه است و جبهه مقاومت با محوریت ایران پیروز شد که این نشان از تحقق وعده‌های الهی دارد.
خطیب نماز جمعه لیکک گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب نشانه‌های افول رژیم غاصب صهیونیستی نیز نمایان است و در نهایت این پیش بینی تحقق خواهد یافت.  
حجت الاسلام افروغی اضافه کرد: اینکه برجام برای مسائل اقتصادی نبود حرفی نادرست است و انتظار هست وزرا و مسئولان با مردم صادق باشند و آمار و ارقام اشتباه به مردم ندهند.  
امام جمعه لیکک با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج ادامه داد: آنگونه که از سخن کارشناسان مشخص هست بدلیل فاصله بسیار کم بین عملیات کربلای پنج و چهار این عملیات بر اساس اصل غافلگیری انجام شد و شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب شدند تا امروز بتوانیم در امنیت و آرامش شاهد اقتدار ایران اسلامی باشیم.  
حجت الاسلام افروغی به افزایش قیمت برخی از کالا‌های اساسی اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت نان در استان مناسب نبود.
وی گفت: مسئولان در مورد کمبود نفت در بخش ممبی شهرستان بهمئی اقدام کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار