تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در هفته پنجم رقابت های لیگ فوتبال بانوان کشور با کسب پیروزی 5 بر صفر میزبان خود سپیدار قائمشهر را مقهور و مغلوب کرد.
کد خبر: ۶۹۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 05 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  در این بازی پرگل که با درخشش دختران فوتبالیست ایلام امروز جمعه در هفته پنجم لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد سپیدار قائمشهر با نتیجه سنگین ۵ بر صفر از مهمانش گاز ایلام شکست خورد.

ایلامی‌ها که در این دیدار، برتری محسوسی نسبت به نماینده مازندران داشتند با هت تریک عاطفه ایمانی ودبل سمیه فیضی به سه امتیاز بازی دست یافتند.

گل اول تیم پالایش گاز ایلام را سمیه فیضی در دقیقه ششم بازی وارد دروازه سپیدار قائمشهر کرد و در این نیمه دیگر هیچ گلی رد و بدل نشد تا این که در نیمه دوم، دوباره همین بازیکن در دقیقه 49 دروازه سپیدار را باز کرد تا عاطفه ایمانی بتواند در دقایق 54 و 61 و 81سه گل دیگر را به ثمر برساند.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام بعد از بازی از عملکرد بازیکنان خودابراز رضایت و خشنودی کرد و گفت: بازیکنانم از تمامی موقعیت های پیش آمده خوب استفاده کردند و با تمرکز مناسب فوتبال باکیفیتی ارائه کردند.

فاطمه حیاتی با بیان اینکه بسیار خوشحال است که تیمش سه امتیاز بازی هفته پنجم را کسب کرد، گفت: نیمه نخست خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم روند بهتری داشتیم و انگیزه بازیکنان هم برای زدن گل بیشتر شد و همین امر موجب شد تا گل های زیادی را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام در عین حال از سپیدار به عنوان تیم جوان و خوب نام برد و گفت: سپیدار تیم یکدست و جوان است.

حیاتی در خصوص داوری این مسابقات هم گفت: داروی خوب بود، اما گاهی به دلیل اشتباهات کمک داور آفسایدهایی اعلام می شد که موقعیت های حملات بازیکنانم را هدر می داد.

وی افزود: ما در هر بازی که مهمان هستیم باید مسافت طولانی را طی کنیم و حداقل انتظاری که از داوران داریم این است که در بازی های بعدی اجازه ندهند کمک داوران چنین اشتباهاتی را تکرار کنند.

سرمربی پالایش گاز ایلام با اعلام این که بازی آینده تیمش مقابل خلیج فارس شیراز است، گفت: تیم خلیج فارس شیراز تیم خوبی است ، امیدوارم در این بازی هم بازیکنانم با نمایش یک بازی خوب بتوانند سه امتیاز دیگر مسابقات را کسب کنند.

تیم فوتبال پالایش گاز ایلام هم اکنون با 9 امتیاز در رده پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار