رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران:
رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: شش پروژه ورزشی در مناطق مختلف شهرستان دهلران در حال اجراست.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 06 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ رحم خدا شیخ محمدی اظهار داشت: در شهرستان دهلران و بخش های تابعه امسال چند پروژه در دست اجرا را داریم، هم اکنون چهار زمین مصنوعی در شهرستان در دست اجراست که سه زمین مصنوعی در بخش موسیان و یک زمین مصنوعی در سراب میمه است.

وی گفت: اعتبارات جذب شده این طرح ها از محل اعتبارات نفتاست که تاکنون دو زمین چمن از این پروژه ها به پیمانکار واگذار و وارد فاز اجرایی شده که تا پایان سال این زمین ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین در بخش مرکزی دهلران نیز سالن ورزشی وحدت در دست اجراست که از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

شیخ محمدی تصریح کرد: این پروژه نیز در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، همچنین سالن ورزشی در روستای بردی که از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است و هم اکنون در حال نصب کفپوش سالن هستیم این پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شهرستان دهلران از زیرساخت های بسیار خوبی در بخش ورزشی برخوردار است اما با توجه به این که مدت ها از ساخت این اماکن ورزشی شهرستان می گذرد و با توجه به این که دهلران یکی از گرمترین نقاط استان است نیازمند این هستیم که با حمایت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و نیز نمایندگان  و همچنین فرماندار شهرستان ین اماکن به وسایل سرمایشی و به خصوص گرمایشی تجهیز شوند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به پتانسیل شهرستان و استعدادهای خوبی که در رشته فوتبال داریم و نیز شهرستان قطب فوتبال استان بوده ساخت زمین چمن مصنوعی استاندارد در دهلران ضروری است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران عنوان کرد: درخواست ورزشکاران جامعه فوتبال  شهرستان این است که یک زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد در کنار چمن فوتبال داشته باشند که به اماکن ورزشی دهلران کمک کند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار