مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید نظارت دقیق بر نحوه توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: تا کنون سه هزار و 138 حلقه لاستیک بین خودروهای سنگین و سبک این استان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای محسوب می شود.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت جداگانه به هر استان سهمیه ‌ای را تخصیص و عاملان فروش را نیز تعیین می ‌کند که رانندگان بر اساس کارکردی که داشته ‌اند حواله ‌ای برای دریافت لاستیک به آنها صادر می شود.

دلخواه تاکید کرد: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام میزان لاستیک ورودی به استان از طریق نمایندگی های لاستیک صورت می گیرد و این اداره کل براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک مورد بررسی قرار می گیرد.

رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد ، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 ، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، وب سایت www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

47 شرکت حمل و نقل کالا در حال حاضر در استان ایلام فعال هستند و بیش از سه هزار و 489 دستگاه کامیون با عمر میانگین 10 سال در این استان فعالیت دارند.

نزدیک به پنج هزار نفر راننده در بخش حمل ونقل بار در استان ایلام مشغول کارهستند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار