استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مهم ترین مسئله امروز جوانان ایلامی برای نشاط افزایی اشتغال پایدار است.
کد خبر: ۷۰۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی به اتفاق امینی و کاظم زاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار استاندار ایلام مهم ترین مسئله امروز جوانان ایلامی را بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری عنوان کرد و گفت؛ خوشبختانه دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام داده است که یکی از آن حرکات خوب اعطای تسهیلات ارزان قیمت روستایی و فراگیر در کشور بوده است.

وی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات قانون حمایت از توسعه پایدار اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: موانعی که امروز پیش روی اشتغال جوانان قرار گرفته بایستی برداشته شود و در این مسیر اجرای طرح های مهارت آموزی در محیط کسب و کار می تواند کمک کار باشد.

سلیمانی دشتکی به مشکلات افراد تحت پوشش و مددجویان استان پرداخت و گفت: باید به سمت توانمندسازی و مشارکت افراد مددجو در امورات اقتصادی در قالب تشکیل تعاونی ها حرکت کنیم تا مادامی که روی پای خود بایستند و از این وضعیت حمایتی خارج شوند.

گفتنی است که در این نشست نمایندگان استان نیز به طرح خواسته ها و مطالبات استان پرداخته و در نهایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم و قول های مساعدی در زمینه رفع مشکلات صادر کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار