استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی راه آهن اسلام آباد به ایلام تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در سی امین جلسه کارگروه اشتغال استان از برآورده شدن آرزوی دیرینه مردم استان خبر داد و گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد کلنگ زنی فاز اول راه آهن اسلام آباد به ایلام تا پایان سال صورت گیرد .

وی افزود: بحث بزرگراه های ایلام به مهران و مهران – دهلران به اندیمشک هم در حال واگذاری به پیمانکار می باشد.

سلیمانی دشتکی بیان داشت : در مذاکره با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در خصوص بازشدن سامانه کارا و امکان ثبت نام در این سامانه و همچنین افزایش سهم استان از تسهیلات اشتغال زایی و افزایش اختیارات استان و شورای اشتغال استان بحث شده و مورد موافقت نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بحث افزایش بانک ها و اعتبارات آنها نیز پیشنهاداتی ارائه شد که مورد پذیرش وزیر قرار گرفت و مقرر شد در جلسه سران قوا مطرح شود.

نماینده عالی دولت در استان از تلاش کارگروه اشتغال و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل کاهش 1 درصدی بیکاری در استان قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: رتبه ی اشتغال استان نسبت به سال گذشته بهبود 7 پله ای داشته و از رتبه ی 15 کشور به رتبه 22 ارتقاء یافته است که جای تشکر دارد.

استاندار ایلام  تاکید کرد : بنده به نحوه ی محاسبه نرخ بیکاری و اشتغال در کشور انتقاد دارم و باید این رویه اصلاح شود.

استاندار ایلام همچنین از مدیران خواست نسبت به ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته اطلاع رسانی لازم را در اسرع وقت صورت دهند و بیان داشت: بنده هر سفر و یا دیدار و پیگیری که دارم خود را موظف می دانم که به مردم گزارش دهم و مدیران هم این رویه را در پیش بگیرند و نسبت به ارائه گزارش های واقعی براساس کارهایی که صورت گرفته به موقع اقدام نمایند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار