رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از برخورد با خودروهای دولتی بدون برگ ماموریت در ایلام خبرداد.
کد خبر: ۷۰۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: به جهت صیانت از اموال بیت‌المال و رعایت قانون تردد خودروهای‌ دولتی بدون برگه ماموریت در استان ایلام ممنوع و درصورت مشاهده توقیف و ضمن انتقال به پارکینگ با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: ملاک پلیس برای برخورد با تردد خودروهای دولتی، دستوالعمل مصوبه هیئت وزیران و آیین‌نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی بوده که قانون و مصوبات هیئت وزیران و آئین‌نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی صراحت منع استفاده شخصی از خودروهای دولتی را دارد و پلیس در این راستا به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

وی در ادامه افزود: کلیه خودروهای دولتی که در درون و برون شهری تردد دارند باید دارای برگ ماموریت مستند و معتبر و کارت تردد باشند در غیر اینصورت توقیف و برخوردهای قانونی با آنان انجام می‌شود.

ناصری به تشکیل جلسات هماهنگی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام و دادستان محترم ایلام را یادآور و تصریح کرد: مقامات سیاسی و قضایی استان خواهان برخورد با استفاده کنندگان شخصی از خودروهای دولتی هستند و در این ماموریت با راهنمایی و رانندگی همکاری دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ادارات و ارگان‌های استان خواست و گفت: برای حفظ شان و جایگاه سرنشینان خودروهای تردد کننده برگ ماموریت و کارت تردد صادر که از توقیف خودروها اجتناب شود.

وی ادامه داد: پلیس به وظیفه خود عمل می‌کند و ملاک اعمال قانون برای پلیس قانون است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار