نماینده ارتش جمهوری اسلامی در استان ایلام گفت: زمان برگزاری یادواره سالروز فتح میمک از روز جمعه به پنجشنبه هفته جاری تغییر یافت.
کد خبر: ۷۰۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سروان بهزاد نعمتی ر اظهار داشت: این یادواره که سنوات گذشته نزدیک ترین جمعه به 19 دی ماه (سالروز بازپس گیری) در منطقه عمومی میمک برگزار می شد، اما امسال تاریخ برگزاری این مراسم یک روز زودتر برگزار می شود.

وی افزود: امسال با توجه به پیش بینی های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی در روز جمعه و نیز عدم امکان حضور نماینده ولی فقیه در استان به علت برگزاری نماز جمعه تصمیم بر این شد که روز برگزاری مراسم تغییر کند.

نعمتی یادآور شد: در برنامه های امسال سخنران اصلی امیر دربندی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و استاندار و امام جمعه ایلام نیز دیگر سخنرانان این یادواره هستند.

وی گفت: در این آیین تلاش شده علاوه بر چاپ تصاویر شهدای عملیات میمک، تصاویر تمام شهدای ایلام خزل به تعداد 400 نفر نیز چاپ و در محل یادمان میمک در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.

وی افزود: نمایش ادوات جنگی، گلباران هوایی منطقه توسط بالگرد، گروه های رزم نوازی در برنامه های امسال از جمله برنامه های امسال این مراسم است.

نعمتی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار یک مانیتور بزرگ سیار در جایگاه نصب می شود که از طریق این مانیتور علاوه بر اینکه کلیپ های مرتبط با یادواره و عملیات میمک پخش می شود، مدعوینی که در ردیف های وسط به سمت آخر نشسته اند تصویر چهره سخنرانان و جایگاه را مشاهده می کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار