مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام:
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: دستگاه های اجرایی ایلام شاخص های مثبت ایلام را در بین مردم و رسانه ها تشریح کنند.
کد خبر: ۷۰۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 09 January 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی در دیدار با مسئولان اقتصاد و دارایی ایلام در خصوص انتشار اخبار کوتاه و معرفی کننده خدمات دولت توسط اداره کل از جمله حل مشکلات پیمانکاران، انتشار و جذب اسناد خزانه، حل مشکلات پرداخت های پایان خدمت بازنشستگان و... برای جامعه هدف تاکید کرد و از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در حوزه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

وی در خصوص میزان ارزآوری استان ایلام و وضعیت خوب این استان در کشور و عدم اطلاع رسانی این موضوع توسط رسانه ها و پرداختن غیر مستقیم به این موضوع اشاره کرد.

قیصربیگی گفت: اخبار ناامید کننده که از طرف برخی به غلط منتشر می شود که خلاف عملکرد عالی دستگاه هاست، تا ذهن مردم از این اخبار منفی و نادرست با یک اشتباه رسانه ای پاک شود مدت زیادی طول خواهد کشید و با همین خطاها، خدمات دولت زیر سوال خواهد رفت لذا نقش روابط عمومی در این برهه نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی را ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه به چندین شاخص که استان ایلام در آن وضعیت مناسبی ندارد اشاره کرد و گفت: از جمله این شاخص ها بحث تورم است که استان ایلام را جزو گرانترین استان ها در سطح کشور قرار داده است.

وی افزود: ممکن است نظارت کافی هنگام جمع آوری اطلاعات توسط مرکز آمار در استان انجام نگرفته باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر شاخص های منفی استان شاخص مشارکت اقتصادی است، که در طول دهه گذشته پایین ترین آمار مربوط به استان ایلام بوده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام عنوان کرد: در صورتی که بیشترین صادرات به کشور عراق از طریق این استان انجام می شود و علاوه بر دارا بودن بیشترین مرز با کشور عراق، دارای قابلیت ها و پتانسیل های فراوانی برای افزایش این شاخص هستیم که به همت مسئولان استان، تحقق این امر دور از انتظار نخواهد بود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار