سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های چرداول گفت: مسافت بین شهرستان های سیروان به چرداول با تکمیل پروژه سرتنگ - هلسم 30 کیلومتر کوتاه می شود. پروژه راه ارتباطی جاده سرتنگ سیروان به هلسم در شهرستان چرداول 40 درصد رشد فیزیکی دارد
کد خبر: ۷۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 09 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد اسفندیاری اظهار داشت :مسافت بین شهرستان های سیروان به چرداول با تکمیل پروژه سرتنگ - هلسم 30 کیلومتر کوتاه می شود این طرح به طول 12 کیلومتر 2 شهرستان همسایه چرداول و سیروان را به هم متصل می کند.

وی افزود: مدت زمان اجرای این پروژه 30 ماه پیش بینی شده که تاکنون 12 ماه آن سپری شده و قرار است 12پل عادی با دهنه ۲ متری در این مسیر احداث و 437 هزار تن خاکبرداری و 123 هزار تن خاکریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه ارتباطی جاده سرتنگ سیروان به هلسم در شهرستان چرداول 40 درصد رشد فیزیکی دارد، یادآور شد: برای ساخت و تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفتن این پروژه حدود 300 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: 80 میلیارد ریال تاکنون برای ساخت این پروژه هزینه و این طرح در سه مرحله پیش بینی شده و هم اکنون به طول هشت کیلومتر در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

اسفندیاری یادآور شد: چهار کیلومتر باقیمانده نیز با اتمام مطالعات و ارزیابی آماده تعیین پیمانکار و به مناقصه رفته است که پس از مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی چرداول ، سیروان و ایوان تاکید کرد: این جاده ارتباطی باعث تسهیل در تردد مردم 2 شهرستان چرداول و سیروان و کاهش تقریبی 30 کیلومتری مسافت خواهد شد و همچنین با تکمیل جاده قاضی خان - بدره نقش مهمی در تردد مردم شهرستان های جنوبی همچون آبدنان و دره شهر به استان های همجوار بویژه استان کرمانشاه و خوزستان خواهد داشت./م

ک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار