امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد بر ضرورت تعیین تکلیف حکم شهردار یزد توسط وزارت کشور تاکید کرد و گفت: موضوع شهردار یزد را با جدیت دنبال می‌کنم.
کد خبر: ۷۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 January 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جریان دیدار اعضای شورای شهر یزد با وی اظهار کرد: من در این موضوع ورود کردم و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستم اما سعی می‌کنم ‌که با جدیت دنبال کنم .

وی با اشاره به این که معطل ماندن موضوعات شهر به دلیل تاخیر در انتخاب شهردار سخت است، افزود: هرچه سریع‌تر باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم انجام شود .

امام جمعه یزد گفت: باید تمام تلاش را به کار بست که کارهای شهر به این دلیل معطل نماند و بتوانیم به مردم بیش از پیش خدمت کنیم .

ناصری یزدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت شهرداری، لازم است که بحث شهردار سریعتر به نتیجه رسیده تا فعالیت‌های این نهاد مهم با ظرفیت کامل ادامه پیدا کند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: با این وجود در شرایط فعلی هم نباید عدم معرفی و صدور حکم شهردار سبب زمین ماندن کارها شود و حتما باید مسئولان امر نسبت به این موضوع جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند که کار مردم به بهترین وجه ممکن پیگیری و اجرا شود .

گفتنی است؛ پس از انتصاب مهدی جمالی‌نژاد شهردار پیشین و موفق یزد به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اعضای شورای شهر برای این نهاد مهم یزد سرپرست انتخاب کردند و 60 روز قبل هم مجتبی فرهمند را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند .

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار