مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان صنفی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون به پرداخت بیش از 73 میلیارد ریال جریمیه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
کد خبر: ۷۰۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت اله بیرانوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 241 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال و مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: این تعداد پرونده ها در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده که پس از بررسی در شعب مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای متخلفان رای محکومیت به بیش از 73 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: اصلی ترین وظیفه این سازمان رسیدگی قوی ، قاطع و بازدارنده به پرونده های واصله است و این نهاد از هیچگونه فعالیتی برای رضایتمندی مردم فروگذار نخواهد بود.

بیرانوند تاکید کرد: تمام نهادهای دولتی بعنوان حلقه نظارتی باید با تعزیرات تعامل و همکاری داشته و تعزیرات به تنهایی نمی تواند هم شاکی باشد و هم قاضی رسیدگی کننده، بلکه سایر ادارات و مراجع ذیصلاح به عنوان زنجیره ای از بازرسی باید پای کار باشند.

وی بر مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و همچنین رسیدگی و پیشگیری از ورود و فروش کالاهای غیربهداشتی و فاسد و بی کیفیت در حوزه سلامت مردم تاکید کرد.

بیرانوند مهم ترین برنامه و اقدام تعزیرات حکومتی استان را حضور شعب سیار در گشت های نظارتی مشترک، آسیب شناسی بازار، ارائه گزارش کارشناسی به کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات برای رفع مشکلات و دریافت شکایات و گزارشات مردمی در میز خدمت عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار