فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی گفت: با استقرار نمایندگی بنیاد مستضعفان در شهرستان برنامه مدونی برای اجرایی کردن طرح پیشرفت و آبادانی منطقه تدوین شده که مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 10 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد تاسمه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ملکشاهی اظهار داشت:سقف تسهیلات طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در ملکشاهی 150 میلیارد ریال است که با اولویت طرح های کار آفرینی و اشتغالزایی به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 140 میلیارد ریال در قالب طرح تسهیلات روستایی و فراگیر و مشاغل خانگی به مردم و سرمایه گذاران شهرستان در بخش های مختلف پرداخت شده است، افزود: با ورود بنیاد مستضعفان و اجرایی شدن طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی روند تولید و اشتغال در ملکشاهی شتاب قابل توجهی خواهد گرفت .

فرماندار ملکشاهی یادآور شد: سهمیه بنیاد مستضعفان در مرحله اول اجرای طرح پیشرفت و آبادانی این شهرستان 150 میلیارد ریال است که به طرح های تولیدی و دارای توجیه اقتصادی از 100 میلیون ریال تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ هشت درصد و باز پرداخت پنج ساله پرداخت می شود.

تاسمه اولویت واگذاری تسهیلات در قالب طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی را طرح های کارآفرینی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این برنامه ارتقاء وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی شهرستان در بلند مدت است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار