مدیرکل کمیته امداد ایلام از شناسایی ۴۵ خانواده دارای فقر شدید در منطقه «بولی» ایلام خبر داد و گفت: از این خانواده ها حمایت ویژه می شود.
کد خبر: ۷۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 11 January 2019

به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی  اظهار داشت: این خانواده‌ها اغلب دارای فقر شدید بوده که نیازهای گوناگون دارند و در این سفر ضمن شناسایی نیازهایشان در خصوص رفع آنها در یک برنامه زمانی مشخص و کوتاه تصمیم‌گیری و اقدام خواهد شد.

وی افزود: در مرحله نخست، بیش از ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار ویژه صرف ارائه خدمت ضروری به این خانواده‌ها که ساکن در ۱۲ روستای دهستان محروم بولی هستند خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: این اعتبار درزمینهٔ های خرید لوازم‌خانگی، ساخت و بهسازی مسکن، ایجاد اشتغال، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و سایر نیازهای این خانواده‌ها هزینه می‌شود.

رضایی افزود: بخش چوار یکی از مناطق بسیار محروم در استان ایلام بوده که تعداد زیادی از روستاهای این بخش ازجمله دهستان بولی مشکلات گوناگون و متعددی دارند که ضروری است سایز سازمان‌ها خدمات خود را در این مناطق بیشتر کنند.

بخشدار چوار نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد به محرومان و نیازمندان بخش چوار گفت: رد پای کمیته امداد و خدمات آن در جای‌جای این بخش و روستاهای آن وجود دارد و مردم و مسئولان خدمات گوناگون کمیته امداد را لمس می‌کنند.

ایوب چراغی با بیان اینکه کمیته امداد از معدود نهادهایی است که خدمات گسترده و متنوع در روستاها و مناطق محروم دارد افزود: بدون شک کمیته امداد از اصلی‌ترین سازمان‌هایی است که درزمینهٔ توسعه در روستاها و مناطق محروم استان نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: بااینکه خدمات کمیته امداد در روستاهای این بخش درزمینهٔ های گوناگون است و اغلب نیازهای مردم را مورد توجه قرار داده است اما مؤثرترین و ضروری‌ترین این خدمات درزمینهٔ ایجاد اشتغال و ساخت مسکن است که میزان محرومیت در این مناطق را کم‌رنگ کرده است و مردم نیز از این خدمات بسیار رضایت دارند./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار