مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: پرستاران، جمعی از حلقه‌های حیاتی زنجیره سلامت هستند، خدمتگذارانی که حتی ارتقای دانش، تحول و توسعه نیز از سختی‌ها، فشارهای کاری آنها نمی کاهد.
کد خبر: ۷۰۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 13 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم لاله ماژین  در آیین تجلیل از پرستاران مدیریت درمان استان اظهار داشت: پس از قیام عاشورا، نقش حضرت زینب(س) در پرستاری از مجروحان و امام زین العابدین(ع) بسیار تحسین برانگیز بود و روز تولد این بانوی بزرگ به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام یادآور شد: پرستاری یکی از شاخه های علوم پزشکی است که جز مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود و با وجود مشکلات ریز و درشت این بخش و تحمل آسیب های بسیار از جمله بی خوابی، چاقی و پیری زودرس در کار خود کوتاهی نکرده و با صبر و حوصله وظیفه خود را به بهترین شکل ایفا می کنند.

لاله ماژین ادامه داد: نقش پرستار بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا این افراد با تلاش های زینب گونه بیشتر عمر خود را صرف پرستاری از بیماران خواهند کرد از این رو نقش آنان در سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان ایلام نیز در این آیین گفت: باید جایگاه پرستار را طوری در جامعه معرفی کنیم که این افراد از کلمه پرستار بودن احساس نشاط و آرامش کنند.

ارسلان رستمی افزود: هر چه تعداد اعضای نظام پرستاری در استان بیشتر باشد قدرت مطالبه گری ما نیز بیشتر خواهد شد./م

مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان ایلام نیز ضمن تکریم جایگاه پرستار گفت: با وجود کمبود نیرو در این حوزه و افزایش ساعت کاری، پرستاران کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و ما نیز باید قدردان زحمات آنان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار