کاظم زاده گفت:
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در پروژه های ان جی ال دهلران و پتروشیمی دهلران مشغول شدند که حدود ۸۰۰ نفر از آنها نیروی بومی استان است که بخش عمده ای از آنها از شهرستان دهلران هستند.
کد خبر: ۷۰۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 13 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده اظهار داشت: نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در پروژه های ان جی ال دهلران و پتروشیمی دهلران مشغول شدند که حدود ۸۰۰ نفر از آنها نیروی بومی استان است که بخش عمده ای از آنها از شهرستان دهلران هستند.

وی تصریح کرد: البته بالای چند هزار نفر برای اشتغال به دفتر اینجانب مراجعه کرده اند و من همه را به شرکت های فوق معرفی کرده ام و شرکت ها هم بر اساس توانایی و تجربه افراد ونیاز خودشان آنها را انتخاب و مشغول می کنند.

وی افزود: خیلی  از روستاها ی حوزه انتخابیه که معابر آنها آسفالت نداشتند برای اولین بار  با پیگیری های انجام شده آسفالت شدند، در روکش آسفالت راه های روستایی با  استفاده از ظرفیت قیر یارانه بالای چهل کیلومتر  راه روستایی آسفالت شد و اخیرا برای راه های روستایی استان ۱۹۷ میلیارد ریال ابلاغ اعتبار اخذ شده است.

رئیس مجمع نمایندگان ایلام افزود: مهمترین اولویت شتاب دادن به اجرای پروژه های در حال احداث و سرمایه گذاری بیشتر در استان است.

وی  گفت: با پیگیری پروژه های خیلی خوبی که راکد و متوقف بودند را شروع و اجرایی کردیم و یا به تازگی شروع می شوند، ازجمله می توان به ان جی ال دهلران، پتروشیمی دهلران ، پروژه پمپاژ آب پهله پرچینه زرین آباد، پروژه پمپاژ زید ، پروژه پمپاژ چمژاب ارمو، پروژه پمپاژ شهرک ولی عصر ، سدسیکان، باند دوم جاده دره شهر به پلدختر ، اتصال جاده هلیوه به پل زال، سدورگر، جاده چم سرخ به حاضر میل  و...اشاره کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار