نماینده ولی فقیه در استان ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در جمع امدادگران کمیته امداد استان ایلام که به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی صورت گرفت ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در جمع کارکنان این استان، سخنان کوتاهی نیز ایراد کرد.
کد خبر: ۷۰۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 13 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت : تکریم و احترام به اراب رجوع و مراجعان به ادارات و سازمان ها از مهم ترین ضروریات در خدمت رسانی به محرومان است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که به ادارات و سازمانها مراجعه می کنند دارای مشکلات گوناگون بوده که حتی اگر نتوانیم به درستی نیازهای آنان را برطرف کنیم لازم است با احترام خاص و ویژه به حرف آنها گوش داده و درد دل هایشان را بشنویم.

وی افزود: بخاطر مشکلات اقتصادی جامعه و محرومیتها در استان ایلام، کمیته امداد از سازمانهایی است که بیشترین مراجعات مردمی را دارد بنابر این تکریم ارباب رجوع از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: با بررسی هایی که در این زمینه داشته ایم، کمیته امداد در زمینه احترام به مراجعان و ارباب رجوع، گوش دادن به درد دلها و مشکلات آنان و نیز پیگیری نیازهای آنان کارنامه موفقی داشته و قشر محروم و نیازمند جامعه معمولا از خدمات این نهاد رضایت دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: بخاطر مشکلات عمدتاً اقتصادی جامعه روزانه افراد زیادی به دفتر اینجانب مراجعه می کنند و من هم معمولا این افراد را برای دریافت خدمت به کمیته امداد معرفی می کنم که خوشبختانه کمیته امداد نیازهای این افراد را پیگیری و برطرف می نماید که این اقدامات جای تقدیر دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد گفت: کمیته امداد در سالهای اخیر علاوه بر خدمات حمایتی معمول خود، تأمین مسکن برای خانواده های نیازمند و همچنین اشتغال و توانمندسازی این خانواده ها را مورد توجه جدی خود قرار داده است.

ضیاء رضایی با اشاره به اینکه جمعیت تحت حمایت این نهاد در استان ایلام در پایان سال 96 حدود20 هزار و 700 خانوار بوده است گفت: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و تصمیم نظام و کمیته امداد در خصوص کم شدن فشار اقتصادی بر افراد ضعیف و قشر نیازمند، سهمیه ای جدید برای این استان در نظر گرفته شد و هم اکنون جمعیت تحت پوشش این نهاد در استان به حدود 29 هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برنامه های گوناگونی را برای کاستن از فشار اقتصادی بر روی جمعیت مددجویی تدارک دیده است گفت: از جمله این اقدامات حضور تیم هایی از مسئولان این نهاد در مناطق محروم و گره گشایی از مشکلات نیازمندان بوده که از نزدیک مشکلات خانواده ها شناسایی و در خصوص رفع این نیازها تصمیم گیری می شود.

رضایی افزود: بخاطر اهمیتی که این نهاد برای رفع مشکلات نیازمندان قائل است تمام افرادی که از طرف مسئولان برای خدمت رسانی به آنان به این نهاد معرفی می شوند مشکلاتشان بررسی و در زمینه رفع نیازهایشان بر اساس ضوابط اقدام می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار