رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به بارش باران و لغزندگی سطح جاده های ایلام، گفت: در چند مسیر ارتباطی استان شاهد ریزش کوه بوده ایم.
کد خبر: ۷۰۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 14 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: باتوجه به این که محورهای مواصلاتی استان کوهستانی و مستعد ریزش کوه هستند، دیشب در برخی محورها جاده حمیل- قلندر همچنین سراب دره شهر به سمت آبدانان، تنگه رازیانه، تنگه جابر، سفید خانی به سمت لومار نیز ریزش کوه داشتیم که در برخی نقاط به صورت خفیف و در برخی با شدت زیاد بود که توسط نیروهای راهداری و پلیس راه پاکسازی شدند.

وی افرود: در حال حاضر کل محورهای مواصلاتی استان باز است و باتوجه به این که شدت بارش ها در حال حاضر در محورهای دره شهر، آبدانان در حوزه جنوب بارندگی بیشتر است، همه رانندگان بایستی سرعت مطمئنه را در محورهای مواصلاتی داشته باشند.

همتی زاده بیان داشت: به هم استانی ها توصیه می کنیم حتما از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند، با توجه به این که در برخی گردنه ها ممکن است بارش برف را داشته باشیم تجهیزات زمستانه  به خصوص زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند و خودرو خود را به خصوص به برف پاکن و دیگر تجهیزات مجهز کنند.

وی افزود: با توجه به بارندگی و به این که احتمال دارد از قسمت زیر چرخ های خودرو به سمت شیشه خودرو پرتاب آب را داشته باشیم بایستی رانندگان فاصله طولی را با خودروها به خصوص خودروهای سنگین را داشته باشند و از سبقت غیر مجاز پرهیز کنند که در محورهای مواصلاتی با مشکل مواجه نشوند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار