رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز یزد:
رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان یزد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که خیرین مدرسه‌ساز در استان با آن مواجه هستند، بحث زمین است، گفت: ماهیانه در استان یزد با مشارکت خیران دو مدرسه احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 14 January 2019

امیرحسین رادمنش در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان یزد که با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار داشت: در استان یزد ماهیانه با مشارکت خیران دو مدرسه خیرساز احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه استان یزد در سال گذشته در این راستا رتبه نخست را کسب کرده است، تصریح کرد: سال گذشته خیران در استان یزد ۵۰ میلیارد تومان در بحث مدرسه‌سازی هزینه کرده‌اند و امسال نیز خیران مشارکت بسیار خوبی داشتند و تاکنون ۳۹ میلیارد تومان از سوی خیران برای احداث مدرسه در استان یزد هزینه شده است.

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان یزد تأکید کرد: درواقع یکی از مهم‌ترین مشکلی که خیرین مدرسه‌ساز در استان با آن مواجه هستند، بحث زمین است که ضروری است در این راستا توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

رادمنش بیان داشت: با توجه به اینکه بنده در سمت رئیس کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش استان یزد نیز مشغول به فعالیت هستم، مشاهده کرده‌ام وضعیت معیشتی فرهنگیان واقعاً نیاز به توجه بسیار زیادی دارد که ضرورت دارد توجه به این مهم توسط مسئولان انجام شود.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش استان یزد در پایان یادآور شد: درواقع انتظار این است که بحث حقوق بازنشستگان به‌صورت ویژه بررسی و مشکل آن‌ها رفع شود؛ چراکه در حال حاضر این موضوع مشکلات معیشتی زیادی برای معلمان بازنشسته به وجود آورده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار