نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس اگر می‌خواهند تولید در کشور احیا شود نباید در مقابل قاچاق و فساد اداری سکوت کند همانطور که تا امروز هم سکوت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۷۰۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 14 January 2019
امیر خجسته با بیان اینکه قاچاق و فساد بزرگترین تهدید تولید در کشور و معیشت مردم است گفت: ما هیچ ملاحظه‌ای در خصوص مبارزه با فساد نداریم.

به گزارش فارس، خجسته در جمع مردم روستای ده‌پیاز با بیان اینکه سعی نمایندگان برنامه‌ریزی بودجه کشور بر اساس معیشت مردم است اظهار کرد: امروز بزرگترین دشمن کشور فراموش کردن معیشت مردم و ناراضی کردن مردم است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجری نیستند و تنها نوع هزینه‌کرد بودجه کشور را برنامه‌ریزی می‌کنند آن هم با نظر دولت گفت: البته این برنامه‌ریزی با حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها محقق می‌شود که ما نیز با استفاده از ابزار‌های نظارتی این دغدغه‌ها را به گوش مسوولان می‌رسانیم.

وی گفت: نمایندگان مجلس اگر می‌خواهند تولید در کشور احیا شود نباید در مقابل قاچاق و فساد اداری سکوت کند همانطور که تا امروز هم سکوت نکرده‌ایم.

خجسته افزود: متاسفانه پایین آوردن قیمت دلار در مقابل قیمت‌های اجناس در بازار به شکل بازی درآمده است، قیمت دلار پایین آمده، ولی قیمت برخی اجناس و اقلام مهم مردم پایین نیامده که هیچ، افزایش هم می‌یابد.

وی با بیان اینکه از تیم اقتصادی دولت خواسته‌ایم انضباط مالی را ایجاد و قیمت‌ها را در بازار مدیریت کنند گفت: درد‌های شماست که از دهان ما در مجلس عنوان می‌شود و تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم در این شرایط سخت باز هم بتوانیم مدیریت کشور را به درستی در دست بگیریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در خصوص پروژه‌های روستای ده‌پیاز با بیان اینکه از سال ۹۳ پیگیر فاضلاب این روستا بودیم گفت: در بودجه هم ۴.۵ میلیارد بودجه به این پروژه از بانک توسعه اسلامی اختصاص یافته تا ۱۶ کیلومتر لوله کشی انجام شود.

وی گفت: قیر رایگان هم بعد از انجام کار فاضلاب اخذ شده و به هر‌مقدار می‌توانید آماده‌سازی کنید، زیرا بنیاد مسکن آمادگی انجام اسفالت را به طور کامل دارد.

خجسته افزود: از وزارت کشور تعداد زیادی اتوبوس در‌خواست کرده‌ایم تا در این ناوگان نوسازی شود که در صورت تحقق از شرکت اتوبوسرانی همدان درخواست کرده‌ایم برای این روستا هم اتوبوس قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار