فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با تشدید برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت از سوی نیروی انتظامی کشف جرائم خشن در این شهرستان به رقم 112 درصد رسید.
کد خبر: ۷۰۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 15 January 2019

سرهنگ جلیل زبیدی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین با توجه به مطالبه شهروندان در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی، با هماهنگی مرجع قضائی طرح های انتظامی در شهرستان ماهشهر با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش کشفیات داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در ادامه با بیان اینکه در مدت 9 ماهه سال جاری با اجرای طرح های خلع سلاح و پاکسازی 115 درصد از تیراندازی های صورت گرفته کشف شده، گفت: آمار وقوع تیراندازی نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ زبیدی تصریح کرد: در این رابطه تعداد 108 قبضه سلاح شکاری و 30 قبضه سلاح جنگی کشف و تعداد 53 نفر از عاملان تیراندازی و 132نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: با اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند 96 درصد از سرقت ها کشف که در مقایسه با سال گذشته 43 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت:در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ نیز طی 9 ماهه گذشته یک تن و 221کیلو و 230 گرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 247 درصد افزایش کشف ثبت شد.

شهرستان ماهشهر قطب صنعت پتروشیمی کشور به شمار می رود که در فاصله 120 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار