فرماندار ایلام انجام کارهای خیرخواهانه را موجب ایجاد همبستگی و اتحاد در جامعه و رفع هرچه بیشتر نیازهای مردم دانست.
کد خبر: ۷۰۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در مجمع خیران جمعیت هلال احمر ایلام افزود: در این زمینه برای جلو گیری از کمک های جزیره ای و منسجم تر شدن کمک ها به نیازمندان افراد نیازمند باید شناسایی و ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با ایجاد مجامع خیرین و داشتن ظرفیت های گسترده و اهداف بشر دوستانه ایی که دارد به عنوان محور و راهنمای سایر موسسه ها که همیشه مورد اعتماد مردم است می تواند تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: کارهای خیر خواهانه موجب همبستگی و اتحاد در جامعه شده و این یکی از برکاتی است که دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارد.

فرماندار ایلام ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد هلال احمر در برنامه های مختلف تصریح کرد: در ذات و سرشت همه انسان ها کارهای خیر نهفته است و خوشبختانه دراستان ایلام با عواطف و احساسات دینی و مذهبی که وجود دارد درکمک به نیازمندان خوب درخشیدیم و اقدامات شایان و شایسته ای انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند به انسان کرامت بخشیده، افزود: با ترویج فرهنگ اکرام در جامعه بسیاری از مسائل و مشکلات را می توانیم حل کنیم.

وی راه مقابله و برخورد با آسیب های اجتماعی را تقویت حس مسئولیت پذیری در جامعه دانست و گفت: حس مسئولیت پذیری باعث می شود مردم خود را در رفع این آسیب ها شریک بدانند.

فرماندار ایلام اظهار کرد: کار خیری که انجام می دهیم همانند نهال و درخت کوچکی است که هر چه بزرگ تر شود ثمرات و برکات این اعمال بیشتر می شود.

رئیس کمیسیون بررسی سیاست های کلان جمعیت هلال احمر نیز در این نشست گفت: هلال احمر یکی از قدیمی ترین نهادهای بشر دوستانه و موسسات خیریه در کشور است که هدف نهایی آن تسکین آلام بشری است.

سجاد غلامی با اشاره به سیاست ایجاد مجامع خیرین که در بیشتر نقاط کشور توسط هلال احمر دنبال می شود ، بیان کرد: ظرفیت داوطلبان و خیرین در تحقق اهداف انساندوستانه و تلاشی که برای تسکین آلام بشری می کنند بی بدیل است.

وی به آسیب های اجتماعی که در استان وجود دارد، اشاره کرد و افزود:انتظار داریم مجمعی فعال و پر توان داشته باشیم و خیرین در کنار مردم باشند تا بتوانیم ضمن اولویت بندی آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد آنها را تسکین کنند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان با اشاره به اینکه عمده فعالیت های هلال احمر مردمی است، اظهار کرد: یکی از حرکت های با برکت و اثر گذار هلال احمر کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از تشکیل مجمع خدمات رسانی به صورت مستمر و سازماندهی شده به نیازمندان است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
سلام خسته نباشید یه بیماری نیاز مالی داره برای پیوند کبد من ادرس خیرین شهرستان محموداباد نمیدونم اکه میشه لطفا راهنمایی کنسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار