معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: نقش پزشکان در سیستم درمانی 10 درصد و 90 درصد فعالیت ها به عهده پرستاران است که باید با عشق و همدردی همچنین مهارت و تخصص از بیماران مراقبت می کند.
کد خبر: ۷۰۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 15 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در آیین گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: پرستاری عشق، صداقت و خدمت خالصانه به افراد دردمند است و در دنیا هیچ کاری لذت بخش تر از کمک به همنوع نیست.

وی با بیان اینکه هر چه نیروهای پرستاری از نظر علم و تکنولوژی بروزتر باشند، موفق ترند، افزود: سختی ها و شب بیداری ها داستان روزمره پرستاران بوده و این تلاش و خستگی ناپذیری از خصوصیات پرستاران است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: روز پرستار مصادف با ولادت حضرت زینب (س) شخصیت برجسته اسلام و کسی است که قیام امام حسین (ع) را با مجاهدات خود زنده نگه داشت.

نوذری ادامه داد: اگر زینب کبری (س) نبود حرکت کربلا و عاشورا انعکاس نمی یافت و این بانوی فداکار این پیام را به بهترین شکل در دنیای محدود آن زمان که تبلیغات شدیدی بر علیه فرزندان حضرت علی (ع) بود، انتقال داد.

وی تاکید کرد: قیام امام حسین (ع) تا زمانی که تاریخ وجود دارد به برکت حضرت زینب (س) که از نهضت عاشورا پرستاری کرد، ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید نگاه به نظام سلامت اشاره کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت کار بسیار ارزشمندی و در حال ادامه است که در این راستا طی چند سال گذشته کارهای بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در استان ایلام صورت گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
درود برشما آی گل گفتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار