رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام گفت: استفاده از کالای ایرانی در زمینه های تامین قطعات یدکی و مواد شیمیایی مصرفی آزمایشگاه در سال جاری باعث صرفه جویی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای این شرکت شده است.
کد خبر: ۷۰۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 16 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید گراوند اظهار داشت: وارد کردن قطعات و تجهیزات خارجی به داخل کشور هزینه آور بود و نیز به منظور حمایت از کالای ایرانی و غلبه بر تحریم ها ، آزمایشگاه این شرکت از توانمندی شرکت های داخلی جهت ساخت قطعات یدکی و تهیه تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کرد.

وی افزود: در سال های گذشته برای تجهیزات، قطعات یدکی و مواد شیمیایی مصرفی، وابسته به خارج بودیم که با تلاش و کوشش پرسنل، هم اکنون تا حد زیادی از این تجهیزات با همت متخصصان داخلی بومی شده است.

گراوند با بیان اینکه پایش کیفیت محصولات تولیدی این پالایشگاه بصورت مستمر توسط آزمایشگاه انجام می شود، یادآور شد: هدف پالایشگاه تولید محصولاتی منطبق بر استاندارد های روز دنیا به مشتریان و مصرف کنندگان است.

وی وظیفه اصلی آزمایشگاه را پایش کیفیت خوراک ورودی به پالایشگاه در راستای استاندارد های تعریف شده عنوان کرد و گفت: نظارت بر فرآیندهای در حال انجام، پایش محصولات تولیدی و تست و آزمایش مواد شیمیایی مصرفی واحدهای فرآیندی را می توان از دیگر وظایف آزمایشگاه تلقی کرد.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام رضایت مصرف کنندگان از محصولات این شرکت را مهم ارزیابی و یادآوری کرد: اینگونه آزمایش ها بر روی محصولات تولیدی پالایشگاه، کیفیت آنها را تضمین می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار