مدیرکل امور مالیاتی ایلام
مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: 32 میلیارد و 790 میلیون ریال طی 9 ماهه سال جاری از محل اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده به امور عشایری استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۰۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 16 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عزیزالله عباسپور از رشد درآمدهای مالیاتی استان در سال های اخیر خبر داد و اظهار داشت: شناسایی منابع جدید مالیاتی، بهینه سازی و شناسایی درآمدهای واقعی و ساماندهی معافیت های مالیاتی از اقدامات و راهکارهایی است که با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به افزایش بهره مندی جامعه عشایری استان ایلام از درآمدهای مالیاتی طی سال جاری، افزود: بر اساس قانون، بخشی از درآمدهای مالیاتی در حوزه مالیات بر ارزش افزوده به امور عمرانی مناطق عشایری و روستاهای فاقد دهیاری اختصاص می یابد.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام تاکید کرد: این رقم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 24 میلیارد و 700 میلیون ریال افزایش داشته است.

عباسپور یادآور شد: عوارض مالیات برارزش افزوده از مهم ترین درآمدهای پایدار دهیاری ها جهت توسعه خدمات محسوب می شود.

وی اضافه کرد: مالیات بر ارزش افزوده سبب سرعت بخشیدن به توسعه و عمران محدوده ها ی شهری و توسعه پایدار شهری می شود و بهره گیری از امکانات و ظرفیت ‌های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی جهت تحقق درآمدهای پایدار مالیاتی ضروری است.

استان ایلام با 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارای 10 شهرستان، 25 شهر و بیش از 600 روستای دارای سکنه است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار