مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از اجرای طرح چله افتخار به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 19 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مراد جلیلیان اظهار داشت:  اجرای 20 برنامه شاخص به مناسبت ایام الله فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان ایلام به اجرا در‌می‌آید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: 20 برنامه شاخص مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌های استان ایلام بوده که طرح‌های طرح‌های «خانواده کتاب‌خوان» ، «لیگ کتابخوانی»، «پویش انقلاب»، «40 مدرسه و 40 کتاب» از جمله این برنامه‌ها است که در کلیه شهرستان‌های استان اجرایی می‌شوند.

وی در ادامه افزود:  برگزاری مسابقه کتابخوانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگر نیز به تناسب زمانی و مرتبط با ایام در استان برگزار می‌گرددو همایش «انقلاب، روحانیت، کتاب» نیز به انجام می‌رسد.

جلیلیان به پروژه‌های در دست اقدام برای گسترش کتابخانه‌های استان اشاره و تصریح کرد: افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها و ساختمان نوساز کتابخانه‌های عمومی ایلام و شهرستان‌های ایوان، چرداول، دره شهر و دهلران نیز در ایام فجر انقلاب انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام خاطرنشان کرد:  طی برنامه ریزی انجام شده، تلاش شده امسال برنامه‌های متنوع و شاخصی در کتابخانه های عمومی ایلام  برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود که در آن همه اقشار مختلف دیده شده‌اند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار